Tisdag

Sitter och pluggar spanska nu tills imorgon, moffa fick baka en sockerkaka som jag ska ha med mig när vi ska fika. Det kommer bli asgott ju men Ulla va lite sur för alla satt bara och prata och typ skrek förra lektionen förutom jag, Trixi, Ingrid och Sara. Haha men vi hann typ ett och ett halvt kapitel på den lektionen. Bra jobbat! I alla fall så fick vi läxa tills imorgon och som vanligt så hade jag inte tränat nåt men kan den någolunda nu.. Sitter och lyssnar på GaBBe & Krille på youtube också , deras "Jag vill ha dig i min famn" äger. Jag har suttit och lyssnat på den i några dygn nu. Gick sådär idag på dansen, vi fick mest gå igenom själv och jag orkade inte tänka just då så det vart väl inte så mycket träning då då. Dåligt eftersom vi ska dansa på söndag och jag kan typ en dans av fyra.. Inte bra. Men jag kan ju träna på skolan somvanligt. Ska ta nåt och fika nu eller nåt. Nån som har nåt bra låttips?

Kram Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0