Vinterpromenad

Förlåt för min dåliga uppdaterning igår men jag hann inte. Ska berätta lite om gårdagen.. Började först med skolan då, och om självklart lite försent till första lektionen. Fikat på spanskan var väl gott, men inte så kul som jag trodde först. Sen idrott, längdskidor på lövsta. Jag och några till missade halva lektionen men vi hade en rätt bra ursäkt så hon vart inte så sur. Efter det hade vi SO och då var alla typ döda efter skidorna.. Gjorde inte så mycket då då. Sen dans, Wendla va inte där så då hade vi Matilda på fame'en.. Sen på jazzen höll vi typ bara på med split- och spagat hopp. Så idag när jag vaknade hade jag världens träningsvärk i benen. Haha men det är smällar man får ta! Hitta en "gammal" vinter bild, tog den för nån vecka sen när jag var ute med världens sötaste hundar Doris & Eija!
fin

Nu ska jag äta efter att precis ha dushat , härligt! :D

Kram Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0