Basketmatch dansen.

Idag var ju somsagt basketmatch dansen och det gick väl sådär.. Rätt bra eftersom jag hade jätte dåliga förväntningar på mig själv. Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har verkligen inte orkat! Ska ta och skärpa till mig och gå ut lite mer nu när det är sportlov, har inte varit ute någonting den här helgen, bortsätt från att ha typ gått från bilen. Väntar på familjen just nu, mamma e ute och går eller nåt , orkade inte följa med efter basketmatchen. Och dom andra håller typ på och kör hem nåns bil för han hade åkt ambulans från martchen som peter spelade.. Hoppas det gick bra för han :)


kram charlie


Kommentarer
Postat av: agnes

tack så mycket :)

2009-03-01 @ 19:40:58
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0