Dagen..

Började med sovmorgon till nio idag, skönt även fast det inte är speciellt länge. Sen skola, va rätt okej faktiskt fast jag tror att vissa lärare fick lite damp på mig. Jag måste skärpa mig nu, när jag börjar åttan ska det bli det bästa skolåret ever, bestämmer jag nu! Alla säger att det är det värsta men såå farligt kan det väl inte va? Hoppas inte det. Fast en lärare som va bra idag var spanska läraren för hon sa att jag, trixi, sara och en till kille va dom bästa i spanskan! Jag vart asglad! :D Men som vanligt var det flumm med flickorna - askul <3  Efter skolan vart det dans , sen Lotta och Anton så hoppa vi från balkongen ;d Haha rätt okej dag faktiskt !

kram charlie


På bilden: min mobil som har kommit tillbaka - lagad ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0