GaBBe & Krille - jag vill ha dig i min famn

Asbra låt, om ni inte har hört den. Lyssna! :D 
Idag har jag bara varit själv ute på altanen & solat och ätit frukost där. Plus att jag hade dörren öppen och Rix Fm på typ högsta volym så alla som gick förbi bara kolla askonstigt på mig men jag vinkade bara till dom och fortsatte läsa eller vad jag höll på med. Sen när mamma slutade jobba och kom hem så satte jag på mig 'överdragstajtsen' typ smala, tunna täckbyxor och min vit/svarta fleecejacka och så gick vi över isen in till stan och tog en fika på törnes & sen kom peter och olle och hämtade oss. Tog med mig kameran men när jag skulle sätta på den så stog det bara "byt batteri" så tydligen var batterit slut  men här kommer lite bilder från när jag solade :)

kram charlie ♥


På bilden: Min frukost (:

På bilden: tycker det är väldigt lite snö här i östersund - noot.

På bilden: jag solar <3

På bilden: saft, FRIDA & glasses - efter min yoga som jag gjorde i 3 min så gick jag ut och fikade (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0