Melodifestival finalen,

Vem hoppas ni vinner? Jag hoppas nog på Alcazar, dom skulle nog kunna komma långt upp i eurovision..  Hade lite sportdag idag först gick jag upp med brosorna till morfar, hunden ville inte följa med. Sen kom mamma och så gick vi ner på ica och handlade lite godis bla och sen innan maten stack jag & mamma ut i längdspåret och åkte ungefär 7 km. Så nu kan jag verkligen unna mig lite godis haha.

Julia, älskar dig<3 asså vi ska fan klara det här tsm & med hjälp av våra underbara vänner<33



På bilden: Småbrosorna på promenad till moffa.

datan är konstig men vi hörs sen :)




Kommentarer
Postat av: jjulia

aw, alltid söt! <3

2009-03-15 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0