otursdag.

ja fredag den 13 ska ju vara otursdagen & det kan man säga att det var för mig idag.. Började så fort jag vaknade med ett sms. Sovmorn till 10 och sluta halv 12, posetivt! Sen va jag med lotta och hon fota mig, posetivt fast bilderna vart nog lite sådär. Sen gårn med Lotta, skitskitskit! Trodde det skulle va bättre där än att sitta hemma och tänka på dåliga saker, fast där vart det bara fler saker som var dåliga. Sen stack lotta hem & kolla let's dance men jag va kvar där tills det stängde (elva) sen gick jag hem. På slutet , eller efter lotta hade gått hem va jag med bla robin och lillfille som ska byta tillbaks till valla typ på måndag :) Sen va jag väl lite med Kevin & Petter också men dom "mobba" mig ;d haha rätt kul ändå. fast kan inte sluta tänka på dom dåliga sakerna som har hänt..  Vill någon byta liv med mig?

kram charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0