plugg plugg plugg.

Sitter och skriver klart min svenska fantasy uppsats. Vi ska skriva en egen fantasy-saga på 3-6 sidor, fast allas är längre..Min är 5 ½ sida nu, den kommer nog bli 7 sidor.. Ska rita lite bilder och så.. Bland annat på en "kvinna med svart hår som står åt alla håll". Typ en häxa är det nog tänkt som.. Sökte på 'häxor' på google.se och hittade denna fina bild


På bilden : en "häxa" bild lånad från www.google.se

Skulle vara jätte fin så ska nog rita nåt sånt fast ska ha lite annat hår och så.. Nej, nu måste jag fortsätta , sen ska jag läsa lite ur Om jag kunde drömma - Twilight. Och plugga spanska, har prov imorgon... :/

kram charlie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0