Sundsvalls shopping!

Kom hem från sundsvall igår kväll, hann precis se vilka som kom till final på melodifestivalen, Caroline Af Ugglas och Sarah Dawn Finer och så Sofia från Internationella juryn. Tycker ni att det va rätt som gick vidare? Själv hade jag hoppats på Star Pilots och nån mer, haha. Ialla fall inte Caroline.. Jaa, kom somsagt hem igår och det vart väl lite shopping sådär i sundsvall , bjussar på lite bilder nu då! :D Idag har jag bara pluggat och slappat, sköönt!

kram charlie


På bilden : jeansleggings från Gina Tricot, är nog vårens hetaste plagg - alla affärer har dom!

På bilden: hahah jag på hotellrummet, bjuder på bilden (skålar i päronmer)

På bilden :  hotellrummet i "vardagsrummet"

På bilden: shopping<3

På bilden : lösögonfransar till vårshowen !

På bilden : min frukost imorse .  varm choklad i rosa mugg - yummi <3


Shoppinglista:
- jeansleggings
-svarta leggings med dragkedja
-mörkblåa chinos
-grå kofta
-svart klänning
-jeanskjol
-ballerinaskor
-ett par röda skor
-svarta stövlar (inte gummi ;d)
-rosa scarf
-halsband
-lösögonfransar
-två hippieband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0